2.1. Контекстні рекламні об`яви — один из найбільш еффективних варіантів інтернет-реклами. Контекстна реклама представляє собою текстові або текстово-графічні модулі, які демонстрируються на майданчиках, що знаходяться в контексті аудиторії об`єкта реклами, або конкретного користувача. Іншими словами, контекстна реклама може відповідати тематичній направленності майданчику, на якому вона демонструється, або відображаєтся виходячи з пошукових запитів/інтересів самого користувача.
2.2. Банерна/медійна реклама
Як правило, банери використовують для підвищення впізнання товару, торгової марки, бренду, або для розповсюдження інформації про діючі акції, знижки, спеціальні пропозиції. Серед інших видів інтернет-реклами медійна виділяється відносно невисокою клікабельністю — переходів тут не дуже багато, зазвичай вона є цільовою. При правильному виборі майданчику загалом є досить ефективною.
2.3. В соціальних мережах SMM (Social Media Marketing), або SMO (Social Media Optimization). Комплекс заходів, що проводяться в соціальних мережах, блогах, на тематичних форумах і сайтах, щоб залучити нових відвідувачів на сайт, підвищити популярність і впізнаваність вашого бізнесу, товарів або послуг. SMM — це особисте спілкування з потенційними клієнтами і можливість негайно отримати зворотній зв’язок у вигляді думок і коментарів від найбільш активних користувачів Інтернету. Це дає можливість боротися з негативними відгуками. Реклама в соціальных мережах розвивається в двох основних напрямках – 1) контекстна, медійна 2) SMO — маркетингової оптимізації просуваємого продукту в рамках обраного майданчика. В цілому, це ефективний метод розвитку бренду на довгострокову перспективу, що дозволяє налагодити взаємодію з цільовою аудиторією. Захоплення ринку починається з залучення уваги користувачів. Розміщення реклами в соціальних мережах — один з самих ефективних способів залучити увагу до свого товару. А при наявності досвіду і уміння — ще і недорогий.
— трансляція сучасних рекламних роликів його в Youtoube, Facebook в торгівельних центрах, маршрутних таксі на LED-моніторах, в торгівельно-розважальних центрах, кінотеатрах супермаркетах, вокзалі, в маршрутних таксі;
— таргетовані або тригерні вайбер або смс розсилки з рекламними повідомленнями по базі даних клієнтів, що буде сформована з бази даних з ІP-телефонії Бінотел або за платним базам даних клієнтів за інтересами (наприклад – клієнтам, що мешкають у певному регіоні – місті або районі, або клієнтам, що цікавляться сайтами нерухомості, а також існуючим клієнтам з цікавими новими пропозиціями. Пропозиція від компанії Водафон наведена у додатку №7 на 4 аркушах;
— реклама в метрополітені у вагонах метро, на колійних стінах, ескалаторних сводах та ескалаторах;
— реклама на мостах та наземних пішохідних переходах у місцях підвищеного автомобільного та пішохідного руху;
— реклама на білбордах, в тому числі світлодіодних;
— реклама на телебаченні, радіостанціях орієнтованих на цільову аудиторію клієнта;
— реклама на/в наземному транспорті;
— реклама на власному транспорті клієнта;
— реклама на автозаправках;
— реклама на зупинках громадського транспорту.
З прикладами нашої роботи можна ознайомитись за наступним посиланням http://www.intellect.kiev.ua/gt_project/inshi-poslugi-2-2/.