Маркетингові послуги

Головна > ПОСЛУГИ > Маркетингові послуги > Маркетингові послуги

Компанія пропонує комплексні маркетингові дослідження, а саме:

В сучасних умовах ведення бізнесу конкурентну боротьбу виграє та компанія, яка випереджає своїх конкурентів в наступних критеріях:

– застосовує сучасні технології у виробництві товару (продукції);

– використовує сучасні digital маркетингові та рекламні заходи для просування збуту продукції (товару);

– застосовує сучасну управлінську структуру свого бізнесу;

– оптимізує собівартість виробництва товару (продукції).

– вивчає попит з боку покупця і вчасно реагує на зміну кон`юктури ринку;

— адекватно проводить цінову політику;

– застосовує сучасну логістику;

– використовує сучасні методи комунікації;

– використовує привабливі акційні пропозиції та програми лояльності, застосовує бонусні програми;

– використовує  сучасні фінансові інструменти (надає короткострокові та довгострокові розстрочки покупцям, залучає до кредитування банківські установи).

 

ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-ІНВЕСТМЕНТС» надає консалтингові послуги та маркетингові послуги щодо поліпшення конкурентоспроможності Вашого бізнесу в сучасних умовах.

Цифровий маркетинг  (digital-marketing) — загальний термін, який використовують для позначення таргетингового і інтерактивного маркетингу товарів і послуг, що використовує цифрові технології та канали для залучення потенційних клієнтів і утримання їх як споживачів.

Головними завданнями цифрового маркетингу є просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних методик. Цифровий маркетинг включає в себе великий вибір маркетингових тактик з просування товарів, послуг і брендів.

Основні заходи цифрового маркетингу: пошукова оптимізація (SEO), пошуковий маркетинг (SEM), контент-маркетинг, маркетинг впливу (influencer marketing), автоматизація створення контенту, маркетинг в електронній комерції, маркетинг у соціальних мережах (SMM), прямі розсилки, контекстна реклама, реклама в електронних книгах, програмах, іграх та інших формах цифрової продукції. Також використовуються канали, не пов’язані безпосередньо з інтернетом: мобільні телефони (SMS і MMS), зворотний дзвінок, мелодії утримання дзвінка. Фундаментальна концепція цифрового маркетингу полягає в клієнтоорієнтованому підході.

До найпопулярніших форм цифрових каналів відносять пошукове просування, контекстну й дражнильну (тизерну), медійну та банерну рекламу, можливості просування в соціальних медіа та блогах, розроблення мобільних додатків для смартфонів, планшетів та інших носіїв, вірусну рекламу.

            digital-маркетинг включає в себе:

  • цифрове ТВ и онлайн-радіо;
  • реклама в додатках, месенджерах, онлайн-іграх;
  • SMS и MMS-розсилка;
  • реклама на інтерактивних та вуличних світлодіодних екранах, терміналах самообслуговування;
  • SEO и SEM — пошуковий маркетинг в інтернет;
  • контекстна реклама, банери та тізерна реклама;
  • SMM — маркетинг в соціальних мережах;
  • email-маркетинг;
  • партнерський маркетинг, при якому вебмастер отримує оплату за залучення кожного відвідувача чи покупця.

Зверніться до нас, якщо у вас є будь-які запитання