Консалтинг із питань випуску та обігу цінних паперів:
— вироблення стратегії поведінки на фондовому ринку;
— вибір видів цінних паперів, обсягів їх випуску і термінів
— проведення відкритої передплати;
— підготовка документів для реєстрації проекту емісії;
— підготовка зборів акціонерів;
— рекомендації щодо придбання цінних паперів.
Консалтинг щодо організації служби маркетингу на підприємстві, проведення маркетингових досліджень, реалізації маркетингових програм:
— ідентифікація нових споживачів і виявлення ніші на ринку;
— визначення рівня попиту та пропозиції на ринку;
— отримання інформації про конкурентоспроможність Вашого підприємства на певному ринку;
— встановлення реалістичних цілей для Вашого бізнесу;
— визначення маркетингової політики щодо завоювання ринку, основних напрямків реклами для зростання продажів, чинників ціноутворення, каналів збуту продукції.
Консалтинг з юридичних питань:
— розроблення і створення установчих документів підприємств та організацій, їх реєстрація і внесення змін до них.