В сучасних умовах ведення бізнесу конкурентну боротьбу виграє та компанія, яка випереджає своїх конкурентів в наступних критеріях:
– застосовує сучасні технології у виробництві товару (продукції);
– використовує сучасні digital маркетингові та рекламні заходи для просування збуту продукції (товару);
– застосовує сучасну управлінську структуру свого бізнесу;
– оптимізує собівартість виробництва товару (продукції).
– вивчає попит з боку покупця і вчасно реагує на зміну кон`юктури ринку;
— адекватно проводить цінову політику;
– застосовує сучасну логістику;
– використовує сучасні методи комунікації;
– використовує привабливі акційні пропозиції та програми лояльності, застосовує бонусні програми;
– використовує сучасні фінансові інструменти (надає короткострокові та довгострокові розстрочки покупцям, залучає до кредитування банківські установи).
ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-ІНВЕСТМЕНТС» надає консалтингові послуги та маркетингові послуги щодо поліпшення конкурентоспроможності Вашого бізнесу в сучасних умовах.
Цифровий маркетинг (digital-marketing) — загальний термін, який використовують для позначення таргетингового і інтерактивного маркетингу товарів і послуг, що використовує цифрові технології та канали для залучення потенційних клієнтів і утримання їх як споживачів.
Головними завданнями цифрового маркетингу є просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних методик. Цифровий маркетинг включає в себе великий вибір маркетингових тактик з просування товарів, послуг і брендів.
Основні заходи цифрового маркетингу: пошукова оптимізація (SEO), пошуковий маркетинг (SEM), контент-маркетинг, маркетинг впливу (influencer marketing), автоматизація створення контенту, маркетинг в електронній комерції, маркетинг у соціальних мережах (SMM), прямі розсилки, контекстна реклама, реклама в електронних книгах, програмах, іграх та інших формах цифрової продукції. Також використовуються канали, не пов’язані безпосередньо з інтернетом: мобільні телефони (SMS і MMS), зворотний дзвінок, мелодії утримання дзвінка. Фундаментальна концепція цифрового маркетингу полягає в клієнтоорієнтованому підході.
До найпопулярніших форм цифрових каналів відносять пошукове просування, контекстну й дражнильну (тизерну), медійну та банерну рекламу, можливості просування в соціальних медіа та блогах, розроблення мобільних додатків для смартфонів, планшетів та інших носіїв, вірусну рекламу.